zzix
Pułkownik Parówa
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Nie 13:39, 13 Sie 2006 Temat postu: Seven Sings |
|
|
Nareszcie dowiedzialem sie, na czym poleca Seven Sings, dla zainteresowanych (mam nadzieje ze kazdy jest zainteresowany ) :
Seven Signs
W świecie Aden istnieją pieczęci o niewyobrażalnej mocy, skrywające w sobie magię bogini mrocznych elfów - znaną nam wszystkim Shilien. Magia śmierci zawarta w pieczęciach jest na tyle potężna, że wszystkie istoty gotowe są do największych poświęceń, aby zdobyć nad pieczęcią panowanie.
Strony Konfliktu:
Pierwszą frakcją jest Rewolucyjna Armia Zmierzchu. (Army of Dusk). Mogą do niej przynależeć wszyscy gracze, których klan czy też sojusz nie sprawuje władzy nad żadnym z zamków. Aby się zapisać, winno udać się do Kapłana Zmierzchu (Priest of Dusk). Znajduje się on w każdym z miast.
Drugą stroną konfliktu są Lordowie Świtu (Lords of Dawn). Lordami określa się wszystkich członków klanów oraz sojuszy, mających w posiadaniu największy atrybut władzy - zamek. Do Lordów można dołączyć też nie będąc w posiadaniu zamku, czyniąc dwojako. Władca zamku może wydać 300 specjalnych glejtów, nadając tym samym tytuł Lorda. Drugim sposobem jest delikatne przekupienie Kapłana Świtu, sumą 50.000 monet adeny.
Po zapisaniu się u któregoś z kapłanów, musimy wybrać pieczęć, w imię aktywowania której przyjdzie nam przelewać krew.
Rywalizacja:
Walka toczy się na dwóch różnych, jednako ważnych płaszczyznach. Pierwszą z nich stanowi penetracja katakumb oraz nekropolii, powalając różnakie bestyje zbiera się kamienne pieczęcie (Seal Stones). Każdy kamień przyniesiony kapłanowi przechyla skalę zwycięstwa na stronę, którą obrał darczyńca. Kamienie bez obaw możemy przekazać kapałnowi, zapamięta dokładnie ile od nas otrzymał.
Festiwal Ciemności:
Drugą areną zmagań jest Festiwal Ciemności (Festival of Darkness). Ambitny przywódca może zebrać drużynę i ruszyć do boju na specjalną arenę. Jednakże przed przystąpieniem do walki musi zapłacić odpowiednią sumę za transport swych towarzyszy, suma zależna jest od ich poziomu doświadczenia. Taka drużyna zostaje przesłana do jednej z pięciu grot, w zależności od poziomu zaawansowania.
W czasie festiwalu, w wyniku porażki drużyny, stara doświadczenia jest zredukowana do czwartej części. Nie można stracić przedmiotów, jednakże mordercy ponoszą normalne kary. Magia groty jest tak silna, że magiczna energia każdej postaci przyrasta znacznie szybciej. Natomiast celem walki jest zdobycie krwi poświęcenia. (Blood of Sacrafice). Drużyna może w każdej chwili opuścić grotę. Wynik w ilości zdobytej krwi należy zgłosić do mistrza gildii festiwalu, krew znacznie przechyla szalę zwycięstwa jednej ze stron.
Zakończenie zmagań:
Zmagania trwają tydzień. Po upływie tego czasu, strona która w sumie z dwóch rodzajów walki osiągnęła lepszy wynik, zostaje ogłoszona zwycięską. Zwycięstwo związane jest nie tylko z konkretnymi korzyściami dla wygranych, ale także z upokorzeniem przegranych.
Na czas zwycięstwa, niebo płynie krwią.
Aktywowana zostaje moc kamiennych pieczęci. Kapłan zapłaci każdej postaci odpowiednią ilość starożytnej adeny, jako nagrodę za każdą kamienną pieczęć jaką dostarczył w czasie zmagań. Starożytna adena to potężna waluta, którą można zamienić za przedmioty o potężnej mocy. Dodatkowo, istnieje pewien legendarny kowal, który za odpowiadnią ilość starożytnej adeny może złamać pieczęcie zarówno na pancerzach wojowników jak i szatach magów, uaktywniając tym samym ich magię.
Przegrani nie mają prawa wstępu do katakumb ani do nekropoli.
Zwycięska ze stron może aktywować magię zawartą w jednej z pieczęci. Każda z pieczęci posiada wiele efektów, które zmieniają świat oraz zasady nim rządzące.
Seal of Avarice:
Ziggurat przy wejściu do Nekropoli przenosi tylko zwyciesców, wspomagając ich jednocześnie zaklęciami wspomagającymi.
Można wejść do wszystkich 8 Nekropoli za darmo.
W Nekropoliach są przywoływane potwory tylko dla zwycięzców.
Można spotkać unikalne bestyje, które po śmierci pozostawiają kryształy dusz do broni A grade.
W podziemiach może pojawić się Trader of Mammon.
Seal of Gnosis:
Ziggurat przy wejściu do Nekropoli przenosi tylko zwyciesców, wspomagając ich jednocześnie zaklęciami wspomagającymi.
Zwycięska strona może się przenieść do obszarów polowań przez Kapłana za starożytną adenę.
Specjalny NPC przemieszcza się po wioskach, niosąc zarazę dla przegranych, a wygranych wspomaga zaklęciami ochronnymi.
W Katakumbach pojawia się Blacksmith of Mammon.
Seal of Strife:
Zdobyta przez Dawn dodaje elitarnych najemników do obrony zamku, wzmoacnia bramę oraz ściany. Można podnieść podatek do 25%.
Zdobyta przez Dusk osłabia mury zamków, najemników i wymusza obniżenie podatków.
Efekt trwa tydzień. Po jego upływie, wzmagania zostają wznowione. Niekończąca się wojna trwa i trwa... ale nigdy się nie zmienia.
Oby tak to wygladalo na paradise x5
Post został pochwalony 0 razy
|
|